zondag 28 augustus 2011

Those were the days............

Al vanaf mijn middelbare schooltijd ben ik verslaafd aan Classic Rock en het gaat nooit meer over!
Mijn schoolagenda was een waar kunstwerk.
Een bonte verzameling van uitgeknipte foto's, songteksten, tekeningen en krabbels, een Art Journal was er niks bij.
Voor het noteren van huiswerk was bijna geen plaats meer.
Ik had em eeuwig willen bewaren maar tot mijn grote spijt ben ik em ooit op een of andere manier kwijtgeraakt.
Jimi Hendrix, Crosby Stills Nash and Young, Joe Cocker, Janis Joplin, Fleetwood Mac, Eric Clapton, noem maar op, ze zaten allemaal ingeplakt in mijn agenda, toen mijn aller kostbaarste bezit.
Mijn grootste favoriet was Led Zeppelin, met stip op nummer 1!
Robert Plant was het helemaal (nog steeds een zwak voor trouwens).
Mijn hele slaapkamer was behangen met zijn foto's en posters en hij hing strategisch boven mijn bed.
Inmiddels zelf ook een dagje ouder had ik in een vlaag van nostalgie (waarschijnlijk de overgang!) bedacht dat het wel eens tijd werd om een klein eerbetoon te brengen aan mijn helden uit de jaren 70!
Dus wierookje aan (ook nooit afgeleerd) muziek aan en uit volle borst meeblèren, een sentimenteel traantje weggepinkt (overgang wordt je jankerig van) en met een whole lot of love me heerlijk uitgeleefd!
Mijn tribute to Robert, Jimmy, John Paul en John.
Thank you!





















        En voor alle andere fans, hier zijn ze nog een keer!




1 opmerking:

  1. This is a great book, lovely to include the pieces of ephemera in there. Thanks for stopping by my blog and sending me the link, much love Jennibellie x

    BeantwoordenVerwijderen