dinsdag 11 oktober 2011

Heks in staking!

Ik mag af en toe heel graag es rondneuzen op de site van http://www.oldroadprimitives.com/ 
Daar valt (voor mij althans)  heel veel te zien. Zulke leuke patronen! Toen ik deze heksenhoed zag was ik gelijk verkocht! Het patroon werd per e-mail verstuurd dus ik kon er direct mee beginnen!
Ik heb hem gemaakt van ongebleekte katoen, zwart geverfd, geschuurd en nabehandeld met koffie voor een verweerd effect. Gedecoreerd met kunstbloemen, wat decoratiemateriaal en een zelfgemaakt labeltje.
Dit leuke exemplaar, compleet met huismuis, hangt nu in vol ornaat te pronken in mijn halletje!










2 opmerkingen:

  1. Hij wel leuk hoor! Gelukkig is het nog geen Halloween dus kun je er nog even van genieten!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze vind ik ook fantastisch! Goed idee om het katoen te verven. Groetjes, Gepke

    BeantwoordenVerwijderen