vrijdag 7 oktober 2011

Zonnebloemen

                         Ik vind ze prachtig!!
                        Of het nou een veld vol is


                        of in een vaas op tafel



Of als groendecoratie buiten

 

                        je wordt er vrolijk van!


Leuke tip van mijn zusje:
Een uitgebloeide zonnebloem als decoratie op je tuintafel.
Staat leuk en de vogeltjes zijn er gek op.


Daar heb ik nog een fantastisch voorbeeld van gevonden.
 Kijk maar es hoe leuk!!


De foto van de tuintafel is van mijn zusje, de collage van mijzelf en de andere afbeeldingen heb ik na en rondje googelen op internet gevonden.
Mooi zijn ze he? Wie ze gemaakt heeft weet ik niet maar ik vond dat de makers ervan wel een zonnige vermelding waard zijn!


3 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Dorien. Ik vond je via 'artists in blogland' - een (voor mij) nieuwe, Nederlandse naam, waar ik dan natuurlijk even een kijkje moet nemen! Je vrolijkt mijn ochtend helemaal op met de zonnebloemen! Dank! Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very colorful collage! love the floral theme....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bloemen geven me altijd weer heimwee naar Nederland. Vrolijke boel in je post!!!
    ManonX

    BeantwoordenVerwijderen