maandag 28 november 2011

In de ban van Sinterklaas

De Sinterklaas sfeer bij mij thuis is ver te zoeken.
Al jaaaaaaaren rijdt onze Sint stilletjes mijn huisje voorbij! Dit helemaal in tegenstelling tot zus lief! Want ondanks het feit dat haar beide kinders al een eeuwigheid niet meer in het bestaan van onze goedheiligman geloven tovert zij haar huis in de maand november steevast om in een Sinterklaas huis. Het feest begint al bij de voordeur. Van de schoen (maat 45) compleet met een bos wortelen en verlanglijst lig je al in een deuk. Je zal als postbode hier aan de deur komen, dan kan je dag toch niet meer stuk!








Ook de woonkamer is helemaal in stijl.
En.........veel eigen creaties of course!
Dat maakt het extra leuk.
Even tussen haakjes, de zwarte piet in de vensterbank is een creatie van ons moeder!
Hier een kleine impressie van het sfeertje.

                          Op de schoorsteenmantel


                

                          Voor het raam





Zo gauw de pakjes en surprises op pakjesavond uitgepakt zijn is er van onze Sint al geen spoor meer te bekennen hoor, dan heeft ie acuut het land weer verlaten en plaats gemaakt voor de kerstboom!
Maar daarover horen jullie later meer.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, het ziet er echt zo gezellig uit helaas rijd de Sint ons huisje ook voorbij maar diep in mijn hart blijf ik fan van hem, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera voor Sinterklaas!
    Doet onze zus leuk hè? Komt tegen de kerst ook de kerststal van verbouwde barbies er op; die vind ik helemáál geweldig!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen