zaterdag 10 december 2011

Hartjes, hartjes en hartjes

Ik hou van hartjes...................
Eigen fabrikaat of kant en klaar gekocht, het maakt niet uit. Ik vind ze lief.
Je kunt ze bij mij door het hele huis vinden!

                                  In de keuken


                               Op de overloop


                                 In het halletje


                      Aan de deur van de slaapkamer


                             In het kleinste kamertje



                        Aan de kast in de woonkamer


                        En als onbreekbare versiering
                        in mijn hond-vriendelijke kerstboom!

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die hartjes en ik vind je boom prachtig met dat mooie rood ben ook een hartjes-fan,fijn weekend,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am happy to meet you and your blog Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk al die hartjes, Ik dacht nooit wat met hartjes te hebben, maar als ik zo eens een rondje door mijn huis maak zijn er heel wat hartjes te vinden. Ik vind je boom zo leuk, eigenlijk vind ik al je hartjes leuk.. het ziet er zo gezellig uit

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb je dat bovenste hartje zelf gemaakt! goed zeg... groeten Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat geeft een blij gevoel al die hartjes.
    Ik vind je boompje ook erg leuk.
    Fijne week, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Dorien thanks for visiting me-yes I got fed up waiting for bits of the doll to dry and I just took a chance on baking and it worked but I 'm not sorry shes finished it was kind of tedious .I love the cloth dolls and they seem to come together so much faster.Do you make all the things here I love the 2 cats and the little Christmas tree.You have a cream metal heart(t-light holder)I have one as well -our tastes are similar

    BeantwoordenVerwijderen