vrijdag 2 maart 2012

In de maak








Griep gooide even roet in het eten.
We zijn inmiddels een week en een antibioticakuur verder en na al dat gehang voor oud vuil op de bank en van ellende het bed weer in, begin ik me eindelijk weer wat mens te voelen! De hoestbuien zijn nog niet over en de grootverpakking zakdoeken ligt nog steeds binnen handbereik maar er komt schot in de zaak. Eindelijk!
Heb natuurlijk ook helemaal niks aan mijn Herbergier gedaan maar wil jullie toch, zoals beloofd, op de hoogte houden. Dus, de stand van zaken tot nu toe.

De armen met handen zijn af.
Best nog wel een gedoe want tot nu toe had ik ze op een andere manier gemaakt. Hier een nieuwe techniek.
De duim is apart gemaakt en werd later aan de hand genaaid.
Wel een gepriegel, maar het is gelukt.




Daarna de handen gekleurd met potlood.







En vervolgens de armen aan het lijf gezet!





De volgende stap is het hoofd!
Het zal mij benieuwen..............
Wordt vervolgd!

6 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je weer wat opknapt,meis, je hebt het ook goed te pakken. En die handen zijn inderdaad priegelwerk maar ik vind hem nu al geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, die handen !!!

    Hopelijk zijn ook de hoestbuien gauw over en de zakdoekjes niet langer nodig !!! Fijn weekend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk dat vind ik nou super knap. Deze techniek van poppen maken of zeg maar gerust hele mensenmet echte handen vingers dat heb ik nog nooit gedaan. het ziet er nu al geweldig uit.
    Ohh en die griep is vreselijk ongemerkt trek je toch een heel jasje uit. gelukkig een kuurtje doet wonderenen over een weekje huppel je gewoon weer door het huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I do hope you feel better soon, sorry to hear you have been feeling so poorly with the flu. Great to see the work you are doing here it looks very good so far. take it easy and rest and drink plenty of fluids.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat spannend Dorien. Ik vind dit er allemaal al heel goed uitzien. Ik ben benieuwd naar het hoofd, maar dat zal ook vast goed komen. Succes ermee.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Dorien,

    De laatste tijd ben ik niet zoveel op internet geweest, en is het er ook niet van gekomen om blogs te bezoeken. Wat leuk dat je met een stoffen pop bezig bent. In Amerika is het inderdaad heel populair, jammer dat je het bij ons nog niet echt ziet, maar wie weet komt het ook naar ons overwaaien, via een vriendin uit Amerika kreeg ik wat Amerikaanse poppen tijdschriften en daar staan ook hele mooie exemplaren in.
    Ik ben benieuwd hoe jouw pop gaat worden. Ik blijf het volgen.
    Fijn weekend, Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen