dinsdag 13 maart 2012

Lieve lente lammetjes



      

Op mijn werkdagen  begin ik altijd vroeg.
's Morgens om 7 uur ben ik al op mijn werk en weet je wat zo lekker is? Het is al weer licht als ik in de auto stap. Maar wat nog leuker is, ik hoor in alle vroegte weer de vogeltjes fluiten!
De lente hangt echt in de lucht.
Nog even en dan zijn ze er weer, van die schattige
dartelende lammetjes in de wei voor het echte lentegevoel. Maar zover is het nog net niet.
Maart roert z'n staart en omdat het nog behoorlijk fris kan zijn buiten is dit op de valreep misschien nog wel een leuk idee.

Lammetjesmutsjes
Lief he?

Sweet Pea Toad Tots 


klik hier voor het patroon
                                                              

klik hier voor het patroon


Hond in schaapskleren

klik hier voor het patroon

3 opmerkingen:

  1. :o)!!!!!

    Heb trouwens vandaag de envelop in de brievenbus gedaan, dus morgen of overmorgen zou hij bij je aan moeten komen!

    BeantwoordenVerwijderen