vrijdag 16 maart 2012

Zelfgemaakt kadootje

Toen mijn jongste zoon vorige week uit z'n werk weer eens gezellig een keertje bij z'n moeder kwam eten vroeg ie of ik soms nog lege potten had. Op mijn vraag wat ie daar nou weer mee moest zei hij dat z'n vriendin ze aan het verzamelen was om er iets leuks van te maken.
Ze studeert nog maar op koopavonden en op zaterdagen werkt ze bij een grote woonwinkel in de stijl van Loods 5. Daar doet ze heel veel leuke ideeen op en daarom waren ze nu op pottenjacht. Dus hij vertrok met z'n lege potten en een paar dagen later kwam het stel binnen vallen met een kadootje. Twee glazen potten, beplakt met een schattig stofje en een lief kantje, voorzien van een klein labeltje en een strikje van touw. Heel decoratief en overal voor te gebruiken.




Ik vind ze hartstikke leuk en omdat ik graag wat lentesfeer in huis wilde heb ik bij het tuincentrum wat narcissenbolletjes gekocht en daar de potten mee gevuld.
Staat heel gezellig op tafel!


3 opmerkingen:

  1. Leuke potten heeft ze er van gemaakt. Mooi met de narcissen, een lichtje kan later ook nog.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n schoondochter, Door!
    Heb je al op m'n blog gekeken? Met datzelfde stofje hebben wij ook van alles gemaakt; nog meer ideeën!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen