zondag 29 juli 2012

Het kan echt!

Een bijzonder berichtje dankzij Willy!
Op haar blog schreef ze over kleine huizen. 
Die kleine huizen zijn echt klein dus!




Het gaat hier niet over tuinhuisjes maar over woonhuizen!
En... ze zijn in opmars, er is steeds meer belangstelling voor.

The Tiny Housemovement.

Het zal je verbazen maar het is een wereld op zich!!
Alle overtollige balast over boord en back to basic.
Meer heb je niet nodig!







Programmamaakster Kirsten Dirksen
heeft er een documentaire over gemaakt.
Over inspiratie gesproken, wat een openbaring!!
Ik heb met stijgende verbazing mijn ogen de kost gegeven en ik vind het zo bijzonder dat ik besloten heb om er ook een blogberichtje aan te wijden. Mocht je er nog meer over willen weten dan kun je hier van alles vinden.

Woorden zijn verder overbodig en ik zou zeggen
ga er voor zitten en laat je verrassen!!!














2 opmerkingen:

  1. Hej Dorien, ik had al begrepen dat je de documentaire helemaal hebt gezien. Die heb ik zelf nog niet eens gezien, alleen een aantal video's.
    Ja, het kan echt ;)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, een geweldig huisje hè...! Ik zag het staan in het tijdschrift daphne's diary, een hele reportage. Wat een droomhuisje en ze heeft alles zelf gedaan, wat knap en wat een doorzettingsvermogen...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen